środa, 27 kwietnia 2016

Powrót? Kto wie~!

 Witam, siemcia, czołem, hejka, dzień dobry!

Jeżeli to czytasz, a jesteś nowy/a, trafiłeś/łaś na tego bloga przypadkiem to dla ciekawskich: jestem 18-letnią dziewczyną, która zrobiła sobie długą przerwę. Chyba nawet zbyt długą >.<  Nie wiem czy wrócę do opowiadania, jednak kto wie... Zamierzam wracać małymi kroczkami do pisania. Oczywiście więcej informacji dowiecie się za tydzień, kiedy w ogłoszeniach parafialnych (powstanie nowa zakładka) umieszczę wszystkie informacje :D Zapraszam do komentowania i wyrażenia swojego zdania! Mam nadzieję że wszystko się ułoży. Szukam szabloniarni, no i kto wie, może niedługo przeczytacie zupełnie nową historię?
Tęskniłam za tym.
Pozdrawiam, Miku-chan. 

5 komentarzy:

  1. Super, że się odezwałaś. Bardzo by chciała, żebyś kontynuowała to opowiadanie. Z niecierpliwością będę oczekiwać wiadomościz Twojej strony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem nowa! : )
    Chociaz znalazlam twojego bloga juz dawno,to ostatnio tu nie zaglądalam,i nie wiedzialam,ze postanowilas wrucic.
    Jednakżebardzo siè z tego ciesze,mialam nadzieje,ze sie odezwiesz. : )^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam,ale pisze z telefonu : )

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Jestem jedną z tych nowych. Bardzo podoba mi się ten blog i czekam na następne rozdziały
    Do następnego
    Luna Dragneel

    OdpowiedzUsuń